4 استراتژی بازاریابی (Marketing) برای استارتاپ

 

 

 

 اولین استراتژی : بازاریابی وابسته ( رابطه ای)

بازاریابی وابسته نوعی از بازاریابی است که در آن شما از یک شخص ثالث برای ترویج خدمات و یا محصولات خود کمک می‌گیرید. به این شکل که در ازای آن درصدی از را به وی می‌دهید. این تاکتیک با توجه به گسترش اینترنت، کارآمد و تاثیر بسزایی در و گسترش آرام بازارتان دارد.

 

 

بیشتر در ادامه مطلب .

 



آموزش کسب درامد آنلاین بازاریابی ,استراتژی ,استراتژی بازاریابی ,بازاریابی وابسته ,بازاریابی marketing ,استراتژی بازاریابی marketing منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

آی ام سی بانک یک زن مینویسد با نوشتن نفس می کشم موزیک فا زندگی دفتری از خاطره هاست دختر کفشدوزکی وگربه سیاه